Redo för en kväll med tjejerna

I dag är jag en aning trött i håret. Inte van att vara ute numera, om det så bara är en middag 
med öl eller vin. Jag var inte ute särskilt sent heller, jag var hemma runt kl 02:40. Barnen 
struntar fullständigt i om mamma varit ute på kvällen före eller inte, de vaknar och är lika 
livliga som vilken dag som helst på veckan. 
Annat var det före barnen kom, oj så mycket William och jag var ute i 
svängen, och sedan sov vi läääänge om söndagsmornarna. Jaja strunt samma, 
ska inte sitta här och svamla om försvunna tider…

Gårdagen var i vilket fall jättelyckad! Vi åt middag på Fridays. Jag valde deras
 underbart goda Fajitas utan tortillas. Kan säga att jag rullade hemåt efter den 
måltiden, oerhört gott men mycket mat! Fridays tycker jag har bra utbud för de som 
väljer LCHF. Jag kör Lchf  nu. Hållit på i tre veckor och det funkar överförväntan. 
Det kommer bli mycket mer av mitt liv med LCHF här så småningom.
Jag älskar verkligen att gå ut och äta långa middagar och dricka vin drinkar ibland 
tillsammans med fina vänner. Blir liksom att man tankar energi den vägen! Tack 
tjejer för en härlig lördagskväll! 
Idag blir det nog pizza, och soffläge om jag får välja.


Happy Sunday! Kramar
MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar